شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان؛

کتابخانه‌های عمومی با همراهی پارک های علم و فناوری می‌توانند خدمات شایسته‌تری ارائه کند

بررسی چگونگی برگزاری استارت آپ‌ها در سمنان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با هدف هم‌افزایی بین دستگاهی در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با محمدجواد خیرخواهان، معاون علمی، پژوهشی و فناوری بسیج سپاه استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با همراهی جمعی از همکاران ستادی اداره کل، به‌منظور ایجاد رویه مشترک و هماهنگ در پیشبرد پروژه بازطراحی کتابخانه مرکزی و افزایش تعاملات، با محمد جواد خیرخواهان، معاون علمی، پژوهشی و فناوری بسیج سپاه استان و محمد حسین داورپور، عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان و رئیس شرکت هوشمند آرمان هماره پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان دیدار و گفتگو کرد.

محمد طاهریان در ابتدای این دیدار اظهار داشت: امروزه کتابخانه‌های عمومی با کمک و همراهی مجموعه‌هایی چون پارک علم و فناوری می‌توانند خدمات شایسته‌تری به کتاب‌خوانان و مخاطبان خود در سطح استان ارائه کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب معاونت علمی، پژوهشی و فناوری بسیج سپاه و اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان در خصوص شناساندن بخش‌های مختلف شرکت هوشمند آرمان هماره به همکاران اداره کل کتابخانه‌های عمومی، این اتفاق را نمونه موفقی برای همکاری‌های خوب بین دستگاهی در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه دانست.

کتابخانه‌های عمومی با همراهی پارک های علم و فناوری می‌توانند خدمات شایسته‌تری ارائه کند

وی در ادامه به اهمیت پارک علم و فناوری در رشد و گسترش فناوری‌های روز تولیدی استان اشاره و خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی استان برای همکاری در تمامی زمینه‌های تخصصی با شرکت هوشمند آرمان آمادگی دارند.


محمد جواد خیرخواهان، معاون علمی، پژوهشی و فناوری بسیج سپاه استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل و همکاران کتابخانه‌های عمومی استان، از آمادگی کامل پارک علم و فناوری برای حمایت از کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

کتابخانه‌های عمومی با همراهی پارک های علم و فناوری می‌توانند خدمات شایسته‌تری ارائه کند

محمد حسین داورپور، عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان و رئیس شرکت هوشمند آرمان هماره پارک علم و فناوری این دانشگاه نیز در این نشست گفت: کتابخانه‌های عمومی علی‌رغم نقش فوق‌العاده در ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در سطح جامعه، نیازمند تعامل ویژه با دستگاه‌های متولی امر آموزش نظیر این شرکت ها هستند تا با همدلی و همراهی بتوانند فضاهای مطالعاتی مطلوب جامعه را فراهم سازند. از همین رو شرکت هوشمند آرمان هماره پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با تمام توان در کنار کتابخانه‌های عمومی می‌ایستد و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

کتابخانه‌های عمومی با همراهی پارک های علم و فناوری می‌توانند خدمات شایسته‌تری ارائه کند

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان یک نهاد عمومی خدمات بسیار زیادی به مردم کتاب‌خوان و فرهنگ دوست استان ارائه می‌کنند، بر ضرورت همراهی و همکاری دو طرف تأکید کرد و افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند دو سازمان را به هم نزدیک‌تر کند.

در پایان نیز همکاران ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با نمایش اسلایدهایی از کتابخانه‌های مرکزی بازطراحی شده در سطح کشور، توضیحاتی در خصوص چگونگی بازطراحی کتابخانه مرکزی سمنان ارائه دادند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 10 =